حقوقي و مهاجرت حقوقي و مهاجرت .

حقوقي و مهاجرت

وكيل خانواده

وكيل ‎خانواده: خانواده به عنوان مهم­ترين و با قداست ترين نهاد اجتماعي در عرصه مناسب فردي و گروهي از اهميت ويژه­اي برخوردار است و اين نهاد به لحاظ عرفي و حقوقي در پي ازدواج و نكاح في ما بين زن و مرد شكل مي گيرد و به عنوان كوچكترين واحد اجتماعي از حمايت برخوردار بوده و داراي حقوقي مي­باشد از اين رو حل و فصل اختلافات در دادگاه خانواده ظرافت­هاي خاص خود را دارد.

 

وكيل متخصص دعاوي خانواده چه ويژگي هايي دارد ؟

 وكيل متخصص خانواده در مرحله اول با مطالعه كامل پرونده و بررسي كليه جوانب و تبادل نظر با تيم وكلاي با تجربه چنانچه به هر دليل قانوني درصد پيشرفت و موفقيت پرونده كم باشد قطعا آن را به اطلاع موكل مي­رساند و از قبول پرونده امتناع مي­نمايد.  طرح دعاوي متعدد در دادگاه­هاي خانواده به منظور دريافت حق­الوكاله بيشتر دور از اخلاق حرفه­اي و خلاف شأن سوگند وكالت است.

وكيل خانواده در مرحله اول سعي در صلح و سازش بين زوجين خواهد نمود و در نهايت چنانچه امكان صلح و سازش وجود نداشته باشد به طرح دعوا اقدام مي­نمايد و در تمام مراحل با مشاوره دقيق و حساب شده، پرونده شما را در كمترين زمان با كسب بهترين نتيجه به پايان مي رساند. لذا با انتخاب بهترين وكيل‎خانواده مناسب روند پيشرفت پرونده و احتمال موفقيت در پرونده بيشتر مي باشد.

 

منبع : دادآور نسيم مهر


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۱۵ توسط:دادينلي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :