حقوقي و مهاجرت حقوقي و مهاجرت .

حقوقي و مهاجرت

ابطال سند مالكيت

دعواي ابطال سند مالكيت

سند مالكيت، سندي است كه از نوع اسناد رسمي تلقي مي‌شود. اسناد رسمي در مقابل اسناد عادي قرار دارند و به اسنادي گفته مي‌شوند كه توسط مأمورين رسمي و در حوزه صلاحيت آن‌ها تنظيم شده باشد. اين سند داراي ستون‌هايي است كه نقل و انتقالات در آن نوشته مي‌شود. همچنين در اين اسناد اوراق به صورت خط‌كشي شده مي‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمي از اعتبار عمده‌اي برخوردارند؛ مگر اينكه بي‌اعتباري آن‌ها به طريقي آشكار شود.

موارد ابطال سند مالكيت عبارتند از:

  1. ثبت ملك بدون رعايت مقررات قانوني؛
  2. وجود اسناد معارض؛
  3. صدور اسناد مالكيت به طرز اشتباهي؛
  4. ثبت اراضي موات؛
  5. ثبت اموال عمومي و موقوفات؛

ادامه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۸:۵۱ توسط:دادينلي موضوع:

ابطال سند مالكيت

دعواي ابطال سند مالكيت

سند مالكيت، سندي است كه از نوع اسناد رسمي تلقي مي‌شود. اسناد رسمي در مقابل اسناد عادي قرار دارند و به اسنادي گفته مي‌شوند كه توسط مأمورين رسمي و در حوزه صلاحيت آن‌ها تنظيم شده باشد. اين سند داراي ستون‌هايي است كه نقل و انتقالات در آن نوشته مي‌شود. همچنين در اين اسناد اوراق به صورت خط‌كشي شده مي‌باشند و پلمپ شده اند. غالباً اسناد رسمي از اعتبار عمده‌اي برخوردارند؛ مگر اينكه بي‌اعتباري آن‌ها به طريقي آشكار شود.

موارد ابطال سند مالكيت عبارتند از:

  1. ثبت ملك بدون رعايت مقررات قانوني؛
  2. وجود اسناد معارض؛
  3. صدور اسناد مالكيت به طرز اشتباهي؛
  4. ثبت اراضي موات؛
  5. ثبت اموال عمومي و موقوفات؛

ادامه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۸:۱۳ توسط:دادينلي موضوع:

آگهي تغييرات شركت ها

آگهي تغييرات شركت : ماده 7 قانون ثبت شركت‌ها چنين مقرر مي‌دارد: تغييرات راجع به نمايندگان شركت و يا مديران شعب آن بايد به اداره‌ي ثبت اسناد (اداره‌ي ثبت شركت‌ها) اطلاع داده شود.تا وقتي كه اين اطلاع داده نشده عملياتي كه نماينده يا مدير سابق به نام شركت انجام داده عمليات شركت محسوب است ،مگر اينكه شركت اطلاع اشخاصي را كه به استناد اين ماده  ادعاي حقي مي‌كنند از تغيير نماينده يا مدير خود به ثبوت به رساند.

ادامه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۶:۵۲ توسط:دادينلي موضوع:

طراحي وبسايت

طراحي وبسايت چيست؟ انواع مختلف وبسايت را چگونه مي شود طراحي كرد؟

 

شايد شما فردي هستيد كه اكنون به اين نتيجه رسيده ايد كه لازم است كسب و كارتان را رونق داده و مي دانيد كه در جامعه ي كنوني ما پيشرفت علم و فناوري باعث شده است تا افراد به دنبال تبليغ كار خود در دنياي نت و فضاي مجازي باشند.
طراحي وبسايت 
امروزه اهميت ويژه اي دارد و بايد به دست كاردان سپرده شود تا به نتيجه ي دلخواه برسيد. اينكه هر فردي ادعا كند طراح سايت است دليل نمي شود به او اعتماد كرده آينده ي مجازي شغليتان را به او بسپاريد. در اين زمينه شركت ها و افراد كاردان و خبره وجود دارند كه به نحو احسن كار شما را انجام خواهند داد.
حال اگر بخواهيم طراحي وب را معنا كنيم, مي توانيم بگوييم هرآنچه كه سبب بهتر و زيباتر ديده شدن سايت شما مي شود را طراحي وب مي گويند.

ادامه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۸:۰۳ توسط:دادينلي موضوع:

مهاجرت تحصيلي به تركيه

آغازتحصيل در تركيه

مهاجرت تحصيلي تركيه: تحصيل در تركيه از 6 سالگي آغاز ميشود. مدارس تركيه نيز به دو نوع دولتي و غيرانتفاعي تقسيم مي شود كه هزينه تحصيل در مدارس دولتي رايگان و در مدارس غير انتفاعي بسته به نوع آموزش و سطح مدرسه ومقطع تحصيلي هزينه هاي متفاوتي دريافت مي شود.   در نظام آموزشي تركيه دوره ابتدايي  5 سال است و سپس دانش آموزان وارد دوره راهنمايي مي شوند كه   3 سال طول خواهد كشيد. در مدارس تركيه معمولا يكي از زبان هاي انگليسي، فرانسوي، آلماني يا اسپانيايي تدريس مي شود اما در بعضي از مدارس غيرانتفاعي دو زبان هم زمان تدريس مي شود.

اغلب ايرانياني كه قصد تحصيل در تركيه را دارند اين كشور را به دلايل همسايگي و اشتراكات فرهنگي انتخاب مي كنند، با اينكه اخذ تابعيت تركيه تقريبا امري محال به نظر مي آيد ولي مي توان با تحصيل ،سرمايه گذاري يا خريد ملك به اقامت تركيه دست يافت

ادامه 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۲۴:۵۰ توسط:دادينلي موضوع:

مهاجرت تحصيلي به كانادا

مهاجرت تحصيلي به كانادا : شماري از بهترين مدارس و دانشگاه هاي دنيا در كانادا قرار دارند و بيش از 450,000 دانش آموز و دانشجوي بين المللي در اين مدارس و دانشگاه ها مشغول به تحصيل هستند وتعداد آنها نيزمدام  در حال افزايش است ، محصلان و دانشجويان بالاترين كيفيت و معتبر ترين نوع آموزش را دريافت كرده. ومتعاقباً كارفرمايان زيادي در داخل و خارج ازكشور خواهان بكارگيري آنان هستند.


براي تحصيل در كانادا چه كنيم؟

پس از كسب مجوز تحصيل دريكي از موسسات آموزشي كانادا مي توانيد اقدام به دريافت رواديد كنيد.

پس بهتر است مدرسه، كالج يا موسسه آموزشي را پيدا كنيد كه درمسير اهداف وآرزوهايتان است.

* در ضمن ميتوانيد همزمان با تحصيل براي خود كاري پيدا كرده و مشغول شويد.


تحصيل در كالج هاي كانادا

 در تمامي استانها پس از دوره ي دبيرستان كالج هاي فني و حرفه اي وجود دارند كه دوره ي تحصيليشان از 1 تا 4 سال متغير است .

- مزيت هاي كالج:

1- شهريه كمتر نسبت به دانشگاه ها

2- تطبيق دروس گذرانده شده با دروس دانشگاهي

3- آموزش فني لازم جهت ورود به بازار كار بدون نياز به سپري كردن مقاطع دانشگاهي

- سطح زبان مورد نياز براي ورود به كالج: حداقل سطح زبان مورد نياز براي ورود به بيشتر كالج هاي كانادا داشتن مدرك آيلتس آكادميك 6 است .

- شهريه كالج: شهريه كالج هاي كانادا بين 8000 تا 16000 دلار كانادا (سالانه) متغير است.

ادامه



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۷:۱۱ توسط:دادينلي موضوع:

ويزاي بيزنس كانادا

ويزاي بيزنس كانادا : كانادا كشوري توسعه يافته در آمريكاي شمالي است كه هرساله مهاجران زيادي به آن جا مهاجرت مي كنند .هم چنين كشور كانادا با داشتن بالاترين سطح زندگي و رفاه اجتماعي ، دسترسي خوب به بازار هاي جهاني ، ارتباط با ايالات متحده آمريكا ،داشتن اقتصادي قوي و ثبات مالي قوي تر و دريافت كم ماليات از شركتها اين كشور را به عنوان يكي ازمقصد هاي اصلي سرمايه گذاري و راه اندازي كسب و كار  تبديل كرده است.

البته ذكر چند نكته در اين رابطه ضروري بنظر مي رسد:

آيا كسيكه سهامي از شركتي در كانادا دارد مي تواند به ويزاي بيزنس كانادا دست يابد؟

-همه مي توانند در كانادا بيزنس بخرند يا كسب و كاري را راه اندازي كنند ولي همه نمي توانند از اين طريق به ويزاي كانادا دست پيدا كنند .

متقاضي ويزاي خريد سهام بايد چه مقدار از سهام شركت را داشته باشد تا بتواند به ويزا كانادا برسد؟

-براي دريافت ويزا حداقل بايد 33.3 درصد از سهام يك شركت متعلق به شخص متقاضي باشد.

ادامه 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۶:۴۲ توسط:دادينلي موضوع:

ويزاي مادران باردار (كانادا)

ويزاي مادران باردار : با در نظر گرفتن شرايط اقتصادي و سياسي حاكم بر دنياي امروز، داشتن پاسپورت دوم و اجازه اقامت در كشوري ديگر بلاخص يك كشور توسعه يافته، مي تواند يكي از مطمئن ترين سرمايه گذاري براي تأمين منافع خانواده باشد. يكي از راه هاي مهاجرت و اقامت در كانادا، تولد در اين كشورست. قانون «اصل خاك»، قانوني است كه فرزند متولد شده در خاك يك كشور را، فارغ از نوع اقامت والدين آن به شهروندي مي شناسد. يعني فرزند والديني كه با ويزاي توريستي (موقت) و يا حتي آن‌هايي كه به‌صورت غيرقانوني وارد كشوري شده باشند، را نيز شامل مي‌شود و از بدو تولد از تمام مزاياي شهروندي بدون نياز به زندگي در آن كشور، بهره مند مي گردد . تنها افرادي كه مشمول اين قانون نمي‌شوند ديپلمات‌ها هستند (افرادي كه با پاسپورت ديپلماتيك در كشوري سكونت دارند). كانادا از جمله كشورهايي است كه به اين قانون پايبند مي باشد. اين نوع از مهاجرت، گردشگري تولد ناميده مي شود.

ادامه 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۳۹:۳۳ توسط:دادينلي موضوع:

ثبت شركت در اتريش

ثبت شركت در اتريش :اتريش يكي از كشورهاي توسعه يافته اروپايي بوده كه داراي اقتصادي قوي، سطح زندگي و امكانات رفاهي مناسب مي­باشد. از اين رو، هر ساله افراد زيادي جهت تحصيل، كار و سرمايه­ گذاري به اين كشور مهاجرت نموده و مقصد خود را جهت اقامت در اين كشور تعيين مي­ نمايند. در اين مقاله سعي بر اين است فرآيند ثبت شركت و سرمايه­ گذاري در آن تشريح شود.

فرآيند ثبت شركت

براي ثبت شركت در كشور اتريش در ابتدا مداركي لازم است كه متقاضي بايد در ابتدا آن­ها را تهيه كند. مدارك مورد نظر عبارتند از:

  • گذرنامه معتبر متقاضي و در صورتي كه داراي همسر و فرزند ميباشد گذرنامه آن­ها نيز ضروري است؛
  • شناسنامه و كارت ملي متقاضي و همسر و فرزندان وي در صورت متاهل بودن؛
  • عقدنامه رسمي كه سند ازدواج فرد محسوب مي­شود؛
  • گواهي عدم سوء­پيشينه متقاضي ثبت شركت؛
  • تكميل فرم درخواست و ارائه آن به اداره مهاجرت اتريش؛
  • تهيه طرح اساسنامه شركت؛
  • آدرس شركت، موضوع و نوع فعاليت شركت، ميزان مبلغ سرمايه گذاري، ميزان سهام هريك از سهامداران، تعيين مدير عامل و ... ؛
  • گواهي مجوز تاسيس شركت؛
  • چنانچه متقاضي داراي مدرك تحصيلي است ارائه آن­ها به همراه ريز نمرات دانشگاهي؛

ادامه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۴:۳۸ توسط:دادينلي موضوع:

خريد بيزنس در سوئد

سرمايه­ گذاري و خريد بيزينس در سوئد: يكي از راه­هاي مهاجرت به كشورهاي اروپايي سرمايه­ گذاري در كسب و كار و خريد بيزينس در كشورهايي است كه رونق تجاري داشته و فرد مي­تواند از طريق آن موفق به كسب ويزا و اخذ اقامت در كشور مورد نظر شود. كشور سوئد از جمله كشورهايي است كه با اقتصاد پايدار شرايط را براي افرادي كه قصد مهاجرت به اين كشور را دارند فراهم نموده و با پيش­ بيني مقررات و سازوكارهايي انگيزه­ هاي لازم براي سرمايه­ گذاران را ايجاد نموده است.

كشور سوئد با جمعيت كمي كه دارد نياز به جذب سرمايه ­گذار و ايجاد بسترهاي شغلي براي افراد خواهد داشت. اين كشور از لحاظ تامين رفاه و زندگي مطلوب براي شهروندان در سطح بالايي قرار دارد و افرادي كه قصد مهاجرت دارند مي­توانند با هدف­ گذاري در امور تجاري، كشور مذكور را براي فعاليت­ هاي خود مدنظر قرار دهند.

مزاياي سرمايه­ گذاري در كشور  سوئد

  • طبق گزارشي كه مجمع جهاني در سال 2014 منتشر نمود كشور سوئد رتبه سوم را در شاخص آمادگي­هاي شبكه جهاني كسب نمود.
  • كشور سوئد از نقطه نظر رونق تجاري، وضعيت سياسي و امكانات رفاهي در سطح بالايي قرار دارد.
  • مطابق با گزارش­ها و بيانيه­ هاي مجمع جهاني، كشور سوئد جزء ده اقتصاد برتر جهان از نظر امكانات و تعهدات كسب و كار است.
  • قوانين كشور سوئد در زمينه اخذ ماليات به شكل ماليات مستقيم بوده و ماليات­هايي كه شركت­ها پرداخت مي­كنند جزء پايين­ترين ماليات­ها در اتحاديه اروپا ميباشد.
  • مقررات سرمايه ­گذاري در كشور سوئد به آساني صورت گرفته و پيچيدگي خاصي در آن مشاهده نمي­شود؛ بنابراين، افرادي كه قصد سرمايه­ گذاري در اين كشور را دارند مي­توانند از خدمات مشاوره­ اي موجود بهره­ مند شوند.
  • شيوه تنظيم قراردادها، اسناد و مدارك استاندارد و سرمايه ­گذاري در اين كشور با توجه به نظام حقوقي متعادلي كه دارد با دشواري چنداني مواجه نيست.

ادامه مطلب 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۲:۳۷ توسط:دادينلي موضوع: